به راستی چه روزی مهمتر از تولد است؟ روزی که زندگی روی این سیاره زیبا را آغاز کردیم و هر سال درسها و تجربیات ارزشمندی را به دست آوردیم. همه ما دوست داریم این روز را به بهترین شکل ممکن جشن بگیریم. دوست داریم برگزاری مراسم تولد ما به گونهای انجام شود که خاطرهای خوش در ذهن ما و عزیزانمان برجای بگذارد. اما برای برگزاری چنین جشنی باید از کجا شروع کنیم؟ به چه نکاتی توجه کنیم؟ ما در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ دادهایم؛ پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید. همچنین شما میتوانید برای برگزاری جشن تولدهای خود، از خدمات حرفهای و کامل گروه تشریفات گلگشت، بهرهمند شوید.
8 نکته مهم که در هنگام برگزاری مراسم تولد باید رعایت کنید
برای آن که یک جشن تولد شاد و خاطرهانگیز برای خود یا عزیزانتان برگزار کنید، باید قبل از هر چیز برای آن برنامه ریزی کنید. به این صورت میتوانید هر آنچه برای برگزاری یک جشن تولد با شکوه و به یاد ماندنی نیاز دارید، خیلی زود فراهم کنید. 8 پارامتر قابل توجه در این زمینه عبارتند از:
1. برنامه ریزی برای جشن تولد
قبل از هر کاری، برای جشن تولدی که در پیش دارید، یک برنامه دقیق و کامل بچینید. در این برنامه ذکر کنید که تولد قرار است از چه ساعتی آغاز شده و چه ساعتی به پایان برسد؟ غذا و نوشیدنی که میخواهید سرو کنید را بنویسید. در مورد هر آنچه که سبب میشود ساعاتی را با دوستان و عزیزانتان در شادی و اشتیاق به سر ببرید، فکر کنید و آن را روی کاغذ بیاورید.
2. انتخاب تم تولد
سالهاست در جشن تولدهای خود از تمهای زیبا و جذاب استفاده میکنیم. این تمها جلوه با شکوهی به جشن ما میبخشند و برای مهمانان و به خصوص کودکان خوشایند هستند. بهتر است در برنامه ریزی خود، یک تم مناسب با جشن تولد خود انتخاب کنید.
3. انتخاب گروه حرفهای تشریفات
اگر میخواهید تولد خود را در باغ یا تالار بگیرید، بهتر است از یک گروه حرفهای تشریفات برای برگزاری جشن تولد مورد نظر خود کمک بگیرید. گروه تشریفات هر آنچه برای برگزاری هر چه با شکوهتر یک جشن تولد به آن نیاز دارید را فراهم میکنند. همچنین آنها بر اساس تجربیات خود، میتوانند ایدههای بسیار خوبی به شما پیشنهاد دهند.
4. بادکنک آرایی برای برگزاری تولد لاکچری
یکی از مهمترین پارامترهایی که زیبایی و جلوه بسیار زیبایی به جشن تولد شما میبخشد، بادکنک آرایی است. شما میتوانید بر اساس تم جشن تولد خود، بادکنک آرایی را انجام داده و زیبایی خاصی به جشن تولد خود به همراه آورید.
5. برنامه ریزی برای غذا و نوشیدنی
یکی از مهمترین بخشهای جشن تولد، پذیرایی از مهمانان است. خوردن نوشیدنیها و غذاهای سالم و خوشمزه در کنار هم، تولد را تبدیل به یک جشن خاطره انگیز میکند. بهتر است برای سرو نوشیدنی و نوع آن، غذاها، تنقلات، فینگر فود و… از قبل برنامه ریزی کنید.
6. موزیک
تمام لذت و شادی یک جشن تولد، به موزیکها و آهنگهایی است که در حین جشن پخش میشوند. شما میتوانید از افرادی که به صورت حرفهای به عنوان دی جی به فعالیت مشغول هستند، بخواهید تا در جشن تولد شما حضور پیدا کرده و با بهترین آهنگهای خود، تولد شما را خاطرهانگیز و زیبا کنند.
7. عکاسی و فیلمبرداری
برای آن که از جشن تولد خود یا عزیزانتان عکسها و فیلمهای خاطرهانگیز داشته باشید، باید از یک گروه عکسبرداری و فیلمبرداری حرفهای کمک بگیرید. آنها با مهارت و تجربه بالای خود، بهترین لحظات را از جشن تولد شما ثبت میکنند.
8. ارسال کارت دعوت
اگر تعداد مهمانان شما زیاد است و جشن تولد شما در ابعاد بزرگی برگزار میشود، بهترین شیوه دعوت از مهمانان، ارسال کارت دعوت است. شما میتوانید با یک کارت دعوت شیک و زیبا، محل و زمان برگزاری جشن تولد را به دوستان و آشنایان خود اطلاع دهید.
تشریفات برگزاری مراسم تولد چیست؟
بسیاری از افراد با شنیدن نام تشریفات جشن تولد، اولین سوالی که به ذهنشان میرسد این است که تشریفات جشن چیست و چگونه انجام میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تشریفات به معنای ارائه خدمات برای جشنهای مختلف به شیوهای کاملاً حرفهای و شیک است. این تشریفات بر اساس بودجه و هزینه مشتری تعیین میشوند و پارامترهای مختلفی را در بر میگیرند.
تشریفات تولد، شامل طیف گستردهای از خدمات هستند که عبارتند از:
- بادکنک آرایی
- میز آرایی
- گل آرایی
- تهیه کیک تولد
- گروه موسیقی
- عکاسی و فیلمبرداری
- پذیرایی از مهمانان
- تهیه هدیه تولد
بهتر است برای اجرای هر چه بهتر جشن تولد خود یا عزیزانتان، انجام آن را به یک تیم مجرب و حرفهای بسپارید. گروه تشریفات گلگشت با سالها تجربه، همواره آماده است تا برای یک مراسم زیبا و به یادماندنی تولد، خدمات ارزنده خود را به شما ارائه دهد.
خدمات گروه تشریفات گلگشت برای برگزاری مراسم تولد
گروه تشریفات گلگشت، به سبب سالها دانش و تجربهای که در زمینه جشنها و مراسمهای مهم به دست آورده است، بهترین میزبان شما برای برگزاری جشن تولدی است که در پیش رو دارید. در ادامه مطلب، خدماتی که گروه تشریفات ما به شما عزیزان ارائه میدهند را بیان کردهایم:
دیزاین دکوراسیون جشن تولد
یکی از ضروریترین پارامترها برای برگزاری یک جشن تولد حرفهای و با شکوه، دیزاین و دکوراسیون آن است. تفاوتی ندارد که شما یک باغ، یک تالار یا حتی یک خانه را برای جشن تولد خود انتخاب کرده باشید. در هر صورت میتوانید بر روی دانش و تجربه گروه گلگشت برای دیزاین جشن تولد خود حساب کنید. دیزاین ما شامل بادکنک آرایی بر اساس تم تولد، دیزاین میزهای پذیرایی و تزئین کلی مراسم تولد است.
پذیرایی از مهمانان
همه ما در جشنهایی مانند تولد، عقد و عروسی، دوست داریم به مهمانانی که دعوت کردهایم خوش بگذرد. دوست داریم بهترین پذیرایی از مهمانان انجام شده و آنها با یک خاطره خوش جشن ما را ترک کنند. بهترین کاری که در این زمینه میتوان انجام داد، سپردن پذیرایی از مهمانان به دست گروه تشریفات جشن است. گروه گلگشت قبل از آغاز تولد و با مشورت شما، پکیجهایی را با قیمتهای مختلف برای پذیرایی از مهمانان به شما پیشنهاد میکنند. این پکیجها به طور کلی شامل نوشیدنیهای گرم و سرد، میوه، کیک و شیرینی، دسر، فینگرفود، شام یا ناهار هستند.
موسیقی، عکاسی و فیلمبرداری
زمانی که کار برگزاری جشن تولد را به گروه تشریفات گلگشت سپردید، دیگر نیازی نیست نگران موسیقی، عکاسی و فیلمبرداری باشید. گروه موسیقی ما با آهنگهای شاد و مناسب، یک جشن تولد خاطرهانگیز را برای شما رقم میزنند. همچنین ما با گروه عکاسی و فیلمبرداری خود، تصاویر ناب و زیبایی از جشن تولد ثبت میکنیم تا برای همیشه در ذهن و خاطر شما باقی بماند.
ما برای برگزاری تولد لاکچری شما ایدههای خوبی داریم
گروه تشریفات گلگشت، به تمام کسانی که برای برگزاری جشن تولد، عقد یا عروسی خود به ما اعتماد میکنند، احترام میگذاریم. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار میبریم تا مراسمهایی که برای شما اهمیت دارند، به بهترین شکل ممکن برگزار شوند. گروه تشریفات گل گشت برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تولد شما، برنامههای زیر را ارائه میدهند:
- شما میتوانید سفارشات باکس گل یا تهیه هدیه تولد را به ما بسپارید.
- شما میتوانید برای عکاسی و فیلمبرداری حرفهای از جشن تولد خود، بر روی تیم ما حساب کنید.
- گروه موسیقی ما با بهترین و زیباترین آهنگها، جشن تولد شما را تبدیل به فضایی شاد و دلنشین میکنند.
- ما دیزاین مراسم تولد و بادکنک آرایی را با توجه به سبک و سلیقه شما به زیباترین شکل ممکن انجام میدهیم.
- ارسال کارت دعوت و یا ساخت کلیپ دعوت، از جمله خدماتی است که ما برای مشتریان خود در نظر گرفتهایم.
- ما در زمینه بهترین مکان برای برگزاری جشن و مراسم تولد، با توجه به بودجهای که دارید به شما عزیزان مشاوره میدهیم.
- با توجه به هزینهای که برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفتهاید، بهترین و مناسبترین پکهای پذیرایی را به مهمانان شما ارائه میدهیم.
گزینههای جذاب برای پذیرایی از مهمانان در برگزاری مراسم تولد
ما انسانها از قرنهای دور تاکنون، در جشنها و مهمانیهای خود، انواع غذاها و نوشیدنیها را سرو میکنیم. لحظاتی که در کنار هم هستیم با این خوراکیها و نوشیدنیها، بسیار دلپذیرتر میشوند. بنابراین یکی از دغدغههای ما برای جشن تولدها این است که با چه غذاهایی از مهمانان خود پذیرایی کنیم؟ این موضوع به نوع جشن تولد و ذائقه مهمانانی بستگی دارد که به جشن تولد دعوت شدهاند.
در ادامه مطلب، برخی از گزینههای جذاب برای پذیرایی از مهمانان در جشن تولد را با شما عزیزان در میان می گذاریم:
غذاهای سنتی
اگر بیشتر مهمانان شما از بزرگسالان بودند، میتوانید با غذاهای سنتی و ایرانی، به عنوان شام یا ناهار از آنها پذیرایی کنید. در کنار این غذاها، سرو نوشیدنیهای سرد هم پیشنهاد میشود.
فست فود
اگر جشن تولدی که برگزار کردهاید، برای کودک و نوجوان شماست، پس بیشتر مهمانان را کودکان و نوجوانان تشکیل میدهند. آنها معمولاً به غذاهای روز و فست فود، علاقه زیادی دارند. شما میتوانید این غذاها را با انواع نوشیدنیهای رنگارنگ برای آنها سرو کنید.
سینی فینگر فود
سینی فینگر بود، ایده بسیار عالی و جذابی برای تمام جشنها و مهمانیها به شمار میرود. این سینیها به زیباترین شکل ممکن تزئین میشوند و جلوه بینظیری به میز پذیرایی شما میبخشند. همچنین اگر نمیخواهید وقت و هزینه زیادی را برای تهیه غذا صرف کنید، سینی فینگر فود، یکی از بهترین انتخابهایی است که پیش روی شما وجود دارد. سینی فینگر فود شامل غذاهای سرد و گرم است و انتخاب از میان این دو مورد، به سلیقه شما و ذائقه مهمانان بستگی دارد.
سینی مزه آجیل
اگر قصد برگزاری تولد لاکچری را دارید و میخواهید در جشن تولد شما هیچ چیز کم و کسر نباشد، ما به شما سینی مزه آجیل را پیشنهاد میدهیم. در این سینی میتوانید انواع خوراکیهایی که مهمانان بر اساس سن و ذائقه خود میپسندند قرار دهید. این سینی برای ساعتها مهمانان شما را سرگرم کرده و سبب میشود که آنها از مهمانی و جشنی که ترتیب دادهاید، بینهایت لذت ببرند.
با گروه تشریفات گلگشت یک جشن تولد با شکوه و عالی برگزار کنید
کادر حرفهای و با تجربه تشریفات گلکشت، به سبب سالها دانش و تجربهای که در این زمینه به دست آورده است، به شما کمک میکند تا جشن تولدهای خود را به عالیترین شکل ممکن برگزار کنید. طراحان مجموعه ما در زمینه بادکنک آرایی، دیزاین میز پذیرایی و تزئین کلی جشن تولد، بهترین خدمات خود را به شما ارائه میدهند. فرقی ندارد شما قصد برگزاری مراسم تولد ساده و کم هزینه را دارید یا میخواهید تولد شما به شکل لاکچری و با شکوه برگزار شود. در هر دو صورت، ما با پکیجهای خود که هر کدام دارای هزینههای مختلفی هستند، به شما برای برگزاری یک جشن تولد خاطرهانگیز و عالی کمک میکنیم. پس با ما تماس بگیرید و اجازه دهید در جشن تولد و شادی این مراسم، در کنار شما باشیم و خدمات حرفهای و فوق العاده خود را به شما ارائه دهیم.
سوالات متداول
- آیا تشریفات گلگشت، خدمات ویژهای برای برگزاری مراسم تولد دارد؟
بله؛ علاوه بر خدماتی که به آنها اشاره کردیم، شما در تشریفات گلگشت میتوانید از خدمات ویژهای مانند چیدمان مراسم تولد، گیفتهای تولد، گل آرایی مجلس تولد، میوه آرایی، کترینگ و … برخوردار شوید. این خدمات در بالاترین کیفیت و به بهترین شکل ممکن، جشن تولد شما را باشکوه و به یادماندنی میکنند.
- هزینه تشریفات تولد چقدر است؟
پارامترهای زیادی وجود دارند که بر روی هزینه نهایی تشریفات جشن تولد تاثیر گذار هستند. اگر قصد برگزاری یک جشن تولد لاکچری و با شکوه را دارید و می خواهید از خدمات ویژهای برخوردار شوید، بدون شک باید هزینه بیشتری برای آن صرف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دقیق تشریفات تولد، با شماره تلفنهایی که در سایت مشاهده میکنید، تماس بگیرید.
- بادکنک آرایی چگونه به زیبا شدن جشن ما کمک میکند؟
بادکنک آرایی نه تنها جلوه و زیبایی بینظیری به جشن تولد میبخشد، بلکه با کمترین هزینه قابل انجام است. شاید به همین سبب است که اکثر افراد دوست دارند در جشنهای آنها بادکنک آرایی وجود داشته باشد. شما میتوانید با انتخاب بادکنکهای رنگارنگ و یا بر اساس تم تولد، شکوه و زیبایی خاصی به جشن خود ببخشید.
- آیا تشریفات گلگشت گروه موسیقی زنده دارد؟
بله؛ شما میتوانید برای جشن تولد خود، از موسیقیهای شاد و زنده ما برخوردار شوید و حس و حال دیگری به جشن تولد خود ببخشید.
نوشته 0 تا 100 برگزاری مراسم تولد و تشریفات آن اولین بار در تشریفات گلگشت. پدیدار شد.
source https://tashrifatgolgasht.com/0-%d8%aa%d8%a7-100-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-%d9%88-%d8%aa%d8%b4%d8%b1%db%8c%d9%81%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d9%86/
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر